Produkty
Opona kenda 29" x 2,40 k1235 gran mudda pro kevlar 60tpi rsr,agc,tr
Opis
• rozmiar (60-622), ciśnienie 20-40 PSI (1,4,-2,7 bar)
• przeplot 60 TPI, systemy: AGC, RSR, TR, waga: 1250 +/- 50 g.
Zupełnie nowa opona Kendy Gran Mudda wykonuje swoją pracę, gdy brud
zamienia się w ciężkie błoto. Wysokie i kolczaste klocki bieżnika wbijają
się w ziemię i zapewniają super przewidywalne wsparcie podczas hamowania
i pokonywania zakrętów. Dostępny z gotową do wyścigu obudową AGC.
Konstrukcja bieżnika
Dobrze podparte klocki bieżnika zapobiegają skręcaniu się jednocześnie
zapewniając stabilną siłę hamowania, która daje pewność siebie.
Pewne pokonywanie zakrętów; wysokie, rzadko osadzone klocki bieżnika
dla maksymalnej sztywności na zakrętach.
Solidna obudowa - AGC do zastosowań wyścigowych w ciężkich warunkach.
Przystosowana do systemów bezdętkowych Tubeless Ready.
• AGC (Advanced Gravity Casing) – wykorzystuje paski Kenda Vector Shield
(KVS), jest to lekki, tkany materiał aramidowy. Umieszczony pod obszarem
bieżnika i wzdłuż ścian bocznych tak aby lepiej chronić oponę przed
przecięciami i przebiciami. Najlżejsza i najmocniejsza jak dotąd konstrukcja
wzmacniająca do opon grawitacyjnych, dodatkowa 20-milimetrowa opaska
wzdłuż opony zmniejsza szanse na zerwanie lub dobicie.
Najlżejsza i najmocniejsza jak dotąd konstrukcja wzmacniająca do opon grawitacyjnych.
• RSR (RSRDL) – nowa podwójna mieszanka bieżnika stworzona jest
do nowej generacji opon grawitacyjnych. Wykorzystuje miękką mieszankę
RSR na górze i sztywną SRC na dole. Oferuje lepszą wydajność, ponieważ
sztywna dolna warstwa SRC służy jako twardy fundament dla bardziej
miękkiej warstwy RSR do dociśnięcia.
• TR – pozwala na zastosowanie systemów bezdętkowych
- więcej na stronie:
https://bicycle.kendatire.com/en-eu/find-a-tire/bicycle/mtb/gran-mudda/